“Створення навчального контенту за допомогою штучного інтелекту”(4 тренінги, тривалість кожного з них – 5 год);
“Створення та використання онлайн-тестів, онлайн-ігор в освітній діяльності” (4 тренінги, тривалість кожного з них – 5 год);
“Створення та використання відеороликів в освітній діяльності” (2 тренінги, тривалість кожного з них – 5 год);
“Створення онлайн-інтерактиву за допомогою Power Point” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Створення та використання чеклістів, маршрутних листів у НУШ” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Технологія впровадження діяльнісного підходу в освітній процес” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Дизайн сучасного уроку” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Методика застосування зворотного дизайну в освітньому процесі” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Особливості формувального оцінювання в НУШ” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Моделювання сучасного компетентнісно орієнтованого уроку в НУШ” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Методика викладання української мови та літератури в НУШ” (4 тренінги, тривалість кожного з них – 5 год);
“Підготовка до сертифікації педпрацівників” (4 тренінги, тривалість кожного з них – 5 год);
“Технологія написання сучасного посібника для учнів та учениць нового покоління” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Як розвинути мотивацію особистісного росту” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Психологічна підготовка учнів до НМТ” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Особливості створення сучасного відеоуроку” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Використання настільних ігор в освітньому процесі” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Як створити успішний бізнес-проєкт” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Особливості організації ефективної роботи в колективі” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Як подолати “професійне вигорання” (1 тренінг, тривалістю 5 год);
“Формування життєстійкості в умовах війни” (1 тренінг, тривалістю 5 год).