Мета проєкту - удосконалення мовленнєвих, інформаційно-цифрових компетентностей, підвищення рівня загальнокультурної грамотності учнів, виховання любові до Батьківщини, стійкої громадської позиції, уміння аналізувати соціально-політичну, культурну ситуацію країни в умовах війни.
У проєкті взяли участь 15 учнів із різних областей України: Київщини, Чернігівщини, Житомирщини, Одещини, Івано-Франківщини, Львівщини, Херсонщини, Волині.
Проведено три заняття з теми «Повторення лексикології». Кожен урок мав певну соціокультурну змістову лінію: «Власне українські й запозичені слова» («Як світова fashion-індустрія підтримує Україну?»), «Пряме й переносне значення слова. Тропи» («Україна у світовому медіапросторі»), «Лексичні помилки («Україна у світовому художньому мистецтві»)».

Повторення лексикології. Власне українські й запозичені слова (соціокультурна змістова лінія – «Як  світова fashion-індустрія підтримує Україну?»)

Повторення лексикології. Пряме й переносне значення слова. Тропи

(соціокультурна змістова лінія – «Україна у світовому медіапросторі»)

Лексичні помилки (соціокультурна змістова лінія – «Україна у світовому

художньому мистецтві»)

Фотозвіт про проведений проєкт