Перейти до вмісту

Мінікурси

МІКУРСИ ВІД ОСВІТНЬОГО ЦЕНТРУ “ШКОЛА УСПІХУ”

Мінікурси 2022 р.

«Створення онлайн-ігор із допомогою сервісу «Genially»

«Формування в учнів готовності до Національного мультипредметного тесту (ч. 1 “Українська мова”) та розвиток уміння писати мотиваційний лист»

Онлайн-курс (5 год) можна придбати (250 грн)

«Використання карток особистісного росту в освітній діяльності»

 
Онлайн-курс (5 год) можна придбати (250 грн)

ОК № 155
 «Інтегроване навчання: зміст, особливості, види, переваги»

ОК № 154 
«Особливості контент-орієнтованої інтеграції шкільних предметів «Українська література» та «Зарубіжна література»

ОК № 153 «Особливості інтеграції навчального матеріалу з української та зарубіжної літератури за тематично-жанровим принципом»

ОК № 152
«Особливості методичної та діяльнісної інтеграції предметів «Українська література» та «Зарубіжна література»

ОК № 151
«Особливості  інтеграції української, зарубіжної літератури та історії»

ОК № 150 
"Створення онлайн-ігор із допомогою  сервісу «Educandy», «Joyteka», «Oodlu», «Bitsboard»

ОК № 149  "Створення інтелект-карт із допомогою  сервісів:  ««WiseMapping», «Canva», «Draw.io», «Mind 42»

ОК № 148
"Організація командної роботи з допомогою онлайн-сервісів: «Whiteboard», «NoteBookCast», «Genially», «Gamilab»

ОК № 147
"Створення ліній часу з допомогою онлайн-сервісів:  «Beautiful.ai», «Canva», «Timeline»

ОК № 146 
"Створення інтерактивних плакатів та аркушів
із допомогою онлайн-сервісів: «Calameo», «Thinglink», «Genially», «Udoba», «Liveworksheets»

ОК № 145  «Проєктування змісту онлайн-заняття»

ОК № 144
«Особливості запису та редагування відеоуроку (на прикладі редагування озвученої відеопрезентації «Power Point» та «Canva»)»

ОК № 143
«Створення відеоуроків з допомогою сервісів: «Renderforest», «Biteable»

ОК № 142 
«Створення відеоуроків із допомогою сервісів: «PowToon», «Moovly»

ОК № 141 «Розміщення відеоуроків на YouTube-каналі, блозі, у соцмережах»

ОК № 140
«Бренд сучасного вчителя. Бізнес-проєкт» 

ОК № 139
«Створення цифрового підпису. Реєстрація ФОП, кабінету ПП»

ОК № 138 
«Подання звіту ФОП»

ОК № 137 «Бухгалтерський облік. Ведення документації. Договори між надавачами та здобувачами освітніх послуг»

ОК № 136
«Особливості реклами стартапу. Пошук грантів» 

ОК № 56
«Психологічна підготовка учнів до ЗНО.
Використання анімацій, онлайн-дошок, опитувань»

ОК № 57 
«Використання флешкарток у процесі підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури»

ОК № 58 «Використання  інфографіки, інтелект-карт у процесі підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури»

ОК № 59
«Використання інтерактивних презентацій у процесі підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури» 

ОК № 60
«Використання інтерактивного відео, відеороликів
у процесі підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури» 

ОК № 61 
«Використання навчальних квестів, чат-ботів у процесі підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури»  

ОК № 62 «Організація командних онлайн-ігор у процесі підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури»  

ОК № 113
 «Використання онлайн-тестів у процесі підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури»  

ОК № 114
«Використання інтерактивних аркушів у процесі підготовки учнів до ЗНО з української мови та літератури»  

ОК № 115 
 «Особливості cтворення коміксів,  ігор, анімацій»  

ОК № 116 
«Особливості створення онлайн-книг. Конструювання відеоуроку»  

Мінікурси 2021 р.

ОК № 6
«Створення онлайн-ігор із допомогою сервісу «Wordwall»

ОК № 7 
«Створення онлайн-тестів із допомогою сервісів: «Quizalize», «Gimkit», «Zoho»

ОК № 8 «Створення інтерактивних вправ із допомогою онлайн-сервісів: «Socrative» та «Udoba»

ОК № 9
«Створення онлайн-флешкарток із допомогою сервісів: «Quizlet» та «Аpp»

ОК № 10 
«Створення онлайн-тестів із допомогою сервісів: «Quizizz», «Сlasstime», «Кahoot»

ОК № 11
«Створення онлайн-тестів із допомогою сервісів: «Triventy», «Аnswergarden»

ОК № 12
«Створення онлайн-ігор із допомогою сервісу  «Umapalata»

ОК № 13
«Створення онлайн-ігор із допомогою сервісу «Сlasstools»

ОК № 14
«Створення онлайн-ігор із допомогою  сервісу «Еtreniki»

ОК № 15
«Створення інтерактивних завдань із допомогою сервісів: «Flinga», «Whiteboardfox», «Twiddla», «Рadlet», «Linoit»

ОК № 16
«Створення онлайн-коміксів із допомогою сервісів: «Writecomics», «Storyboard»

ОК № 17
«Створення онлайн-пазлів із допомогою сервісів: «Jigsawplanet», «Рazlodrom»

ОК № 18 «Створення інтерактивного відео з допомогою сервісів: «Аpi.playposit», «Вiteable»

ОК № 19  «Створення вебквестів із допомогою «Google Blogger» та «Learnis»

ОК № 20 «Створення інтерактивного опитування з допомогою онлайн-сервісів: «Mentimeter», «Кahoot», «РroРrofs"

ОК № 21 «Технологія створення флешкарток»

ОК № 22
«Практичні рекомендації щодо написання есе»

 ОК № 23
«Практичні рекомендації щодо написання власного висловлення»

ОК № 24
«Особливості формування ґендерної культури учнів»

ОК № 25 «Особливості формування позитивного мислення учнів»

ОК № 26
«Створення літературних паспортів у формі інтелект-карт»

ОК № 27
«Як розвинути в покоління Z уміння узагальнювати  й систематизувати вивчений матеріал?»

ОК № 28
«Особливості роботи з онлайн-ресурсами:  «Blendspace», «BlippAr», «Classmarker»

ОК № 29
«Особливості роботи з онлайн-ресурсами:  «Emaze», «Flipgrid», «Genially»

ОК № 30
«Особливості роботи з онлайн-ресурсами:  «Hapyak», «Liveworksheets», «Testity»

ОК № 31 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами:  «Quiz Maker», «Quizbean», «Webjets»

ОК № 32 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами:  «Seesaw», «Worditout», «WаllaMe»

ОК № 33 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами: «Оodlu», «Crello»

ОК № 34
«Особливості роботи з онлайн-ресурсами: «Boom Writer», «Classkick», «Collage Maker»

ОК № 35 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами: «Formative», «Gosoapbox»,  «Miro»

ОК № 36 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами: «Ourboox», «Piktochart», «Plickers»

ОК № 37 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами: «Purpose Games», «Quizwhizzer», «Studystack»

ОК № 38 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами: «Renderforest», «Storyjumper, «Wordart»

ОК № 39 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами:  «Testmoz», «Timetoast», «Tricider»

ОК № 40 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами:  «Wheelofnames»,  «Wooclap», «Рazlodrom»

ОК № 41 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами:  «Рlayfactile», «Тrello», «Вookwidgets»

ОК № 42 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами: «iSpring QuizMaker», «Learningapps», «Edraw Max»

ОК № 43 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами: «Рeardeck», «Сoreapp», «Maibax»

ОК № 44 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами: «Сacoo», «Вubbl.us»,  «Jigzone»

ОК № 45 «Особливості роботи з онлайн-ресурсами:  «Survio», «Raptivity»,  «Letstest», «Simpoll»

ОК № 46 «Створення метафоричних карток»

ОК № 47 «Створення позитивних афірмацій»

ОК № 48 «Створення психологічних літературних вправ»

ОК № 49 «Створення навчальних коміксів, мем, ребусів»

ОК № 50 Мінікурс «Створення анімованих презентацій»

ОК № 51 «Створення гри «Мозаїка»

ОК № 52 «Створення гри «Павутинка»

ОК № 53 «Створення гри «Jeopardy» («Джепарді») 

ОК № 54 «Створення гри «Перейди до картки» 

ОК № 55 «Спорттерапія»

ОК № 56 «Музикотерапія»

ОК № 57 «Пазлотерапія»

ОК № 58 «Інтегровані завдання з української мови та літератури»

ПРИДБАТИ КІЛЬКА МІНІКУРСІВ